Не искам пари, а уважение за труда ми

Как да направим успешна кариера. Как да решим проблеми в работата. Как да се изкачим горе. Психологически трикове, които помагат на кариеристи.

Не искам пари, а уважение за труда ми

Мнениеот Ilijana » 07 Яну 2007, 03:24

Кой частен работодател би търпял работниците му да изявяват претенции за по-висока заплата? Още на другия ден ще уволни стачкуващия персонал и ще наеме "гладни" безработни за по-ниски заплати.
Държавата е работодател на учителите и не би трябвало да бъде изнудвана по този начин. Всеки работещ е убеден, че заслужава по-добро заплащане. Аз лично не съм чула някой, който да каже "Парите ми стигат", но всеки, започвайки работа се е съгласил да работи срещу заплатата в договора си. Като не му стига да си търси друга - с по- друго работно време, с по- други условия на труд и с по- висока заплата.
Аз съм учител по информатика и не давам частни уроци. Смятам, че уча децата така, че да не са им необходими такива. За 12 години трудов стаж, 10 от които по специалността и 5 квалификационна степен аз имам основна заплата 278 лева. Тези основни заплати се публикуват в ДВ /август 2005г./. Не казвам, че заплатата ми стига, но казвам, че ме боли, когато се намери някой ученик, който за написана 5-ица се обръща и ми казва: "Пишете, госпожо, но след 5 години аз какви пари ще печеля, а вие тук ще си останете прост даскал и други пубери ще ви тровят нервите."

Публикувано: http://www.az-jenata.com
Аватар
Ilijana
Експерт кариерист
Експерт кариерист

Мнениеот polia__88 » 30 Май 2009, 19:50