Не само хората искат да изглеждат добре в очите на околните. Фирмите, организациите, едрите и дребните работодатели също създават митове, за да поддържат реномето си. Това е част от рекламната кампания.
С митовете се опитваме да прикрием недостатъците, страховете и слабостите си. Всеки се влияе от “чара” на една добре изпечена лъжа.
Агресивен, пълен с комплекси младеж създава мит за силата на своя характер. Нацията, която завладява чужди територии, създава мит за историческата си мисия. Двойка свадливи съпрузи създава мит за гореща страст в семейството.
Митовете създават партии, религиозни организации и сдружения от всякакво естество. Трябва да сте наясно, че за да членувате в една или друга партия или организация, трябва твърдо да вярвате в тези митове или най-малко, да го показвате пред околните.
Какви са най-разпространените митове, с които ни омагьосват работодателите? Трябва да ги знаем и поддържаме, ако искаме да задържим работното си място.
Първо ще разгледаме митовете, които са измислени отдавна, но са валидни и в съвременния свят...
Цялата статия: http://www.karierist.com/KARIERA/ARTICLES_KARIERA/PP_0020.htm
Митовете са част от социалната култура на обществото. Трябва да ги има, защото иначе ще настъпи анархия. Трябва да вярваме в нещо!