Като се замисля, може би си права. Има множество различни ситуации и доста неща са възможни. Работех като сервитьор за известно време и съм виждал как всякакви хора имат какво ли не поведение - понякога странно, понякога леко неприемливо. Но пък никога не съм имал проблем - това, че някой се е напил или говори това онова, въобще не означава, че даденият служител (тоест, аз) трябва да отговори със същото. Не съм ли прав? Аз просто си седя, усмихвам се, не винаги са били напълно мили с мен, но така е - не всеки е вежлив и доброжелателен. Но, пак казвам, не е нужно да се отговаря на едно поведение от отсрещната страна със същото поведение от наша страна.
В този ред на мисли - ето една ситуация, която много много ме ядоса вчера. Влизам в един квартален супермаркет, част от голяма верига. Заставам на щанда за колбаси, сирена и салати, и застанах в продължение наоколо 20-30 секунди, чудейки се какви салати да взема. Същевременно, с периферното си зрение виждам, че служителката ме гледа лошо и чака. След малко ме попита: "Какво ще искаш?", гледайки ме 'на кръв'. Най-лошото е, че тази служителка винаги, ама абсолютно винаги се държи не само нелюбезно и немило, а направо агресивно. Е, трябва ли да реагирам спрямо нея със същото поведение и отношение? Просто възнамерявам при следващ подобен случай да викам управител. Ама личният ми проблем е, че съм неконфликтна личност и никак не обичам разправиите. Но явно ще трябва да си поговоря с управителя в крайна сметка.