Здравейте на всички
Предполагам, че мойта ситуация не е непозната и често се случва в практиката е аз също попаднах в нея. Завършила съм икономика - магистър и постъпих в държавно предприятие. По длъжностна харектиристика съм със степен специалист задачите са ми да изготвям писма и др. правопораждащи документи основнато ми задължение е изготвяне на списъци на определено число в месеца и изпълнението им, постоянна комуникация по телефона с други институции и като финал на всичко помощ на старите служители в стаята тъй като трудно се справят с новостите и програмите. След усилен интерес към работата ми и постоянно изучаване на нормативни документи свързани с нея след близо три години моят шев-жена реши че аз не отговарям на нейните изисквания и ме премести в друг отдел, а на очакваната позия която се очакваше да заема аз сложи колежка коята е с по малък опит и стаж и най важното не е запозната с начина на изпълнение и двежение на работата в нашя отдел, като забележете длъжноста е контрола, т.е. контролиращ работата на определена група от хора в отдела. Според Вас може ли един човек да се обучава и в същото време да поеоме тази оттговорна функция?Явно и за съжаление в едно такова огромно предприятие при нас малките колела не са от значение не пречат на движението на големите. Моля да ми дадете ваши мнения и препоръки и дали си заслужава, аз да започна пак от първото стъпало за да се докажа, че пак ще се справя или просто да се откажа и да напусна има ли смисъл.