Проблеми в работата.

Как да направим успешна кариера. Как да решим проблеми в работата. Как да се изкачим горе. Психологически трикове, които помагат на кариеристи.

Проблеми в работата.

Мнениеот elenahristova » 11 Фев 2007, 12:10

Здравейте на всички

Предполагам, че мойта ситуация не е непозната и често се случва в практиката е аз също попаднах в нея. Завършила съм икономика - магистър и постъпих в държавно предприятие. По длъжностна харектиристика съм със степен специалист задачите са ми да изготвям писма и др. правопораждащи документи основнато ми задължение е изготвяне на списъци на определено число в месеца и изпълнението им, постоянна комуникация по телефона с други институции и като финал на всичко помощ на старите служители в стаята тъй като трудно се справят с новостите и програмите. След усилен интерес към работата ми и постоянно изучаване на нормативни документи свързани с нея след близо три години моят шев-жена реши че аз не отговарям на нейните изисквания и ме премести в друг отдел, а на очакваната позия която се очакваше да заема аз сложи колежка коята е с по малък опит и стаж и най важното не е запозната с начина на изпълнение и двежение на работата в нашя отдел, като забележете длъжноста е контрола, т.е. контролиращ работата на определена група от хора в отдела. Според Вас може ли един човек да се обучава и в същото време да поеоме тази оттговорна функция?Явно и за съжаление в едно такова огромно предприятие при нас малките колела не са от значение не пречат на движението на големите. Моля да ми дадете ваши мнения и препоръки и дали си заслужава, аз да започна пак от първото стъпало за да се докажа, че пак ще се справя или просто да се откажа и да напусна има ли смисъл.
EH
elenahristova
Нов
Нов
 
Мнения: 1
Регистриран на: 10 Фев 2007, 13:04
Местоположение: SOFIA


Мнениеот Кака Мара » 12 Фев 2007, 14:14

Здравейте, Елена!

Наистина Вашата ситуация се среща доста често. Разбира се, това не Ви успокоява, защото за Вас проблемът Ви е единствен и най-важен.
Но, само Вие можете да намерите най-добрия изход от положението. Давайте да преценим. Има три изхода: да се примерите и да чакате, да заемете активна позиция и да се борите за "място под слънцето" на сегашното Ви работно място или да напуснете. И трите изхода могат да бъдат печеливши.
Неприятно е, когато се чувствате подценени като професионалист. Но, може би в случая Вашата ръководителка смята, че добре вършите работата си и затова не иска да Ви премества на друго работно място? Има вероятност тя да смята, че заемате достатъчно подходящо място в екипа и нямате потенциал? Или друга някаква причина... Направете обективна оценка на своето място в екипа, като гледате от гледната точка на ръководителя. Разберете, как изглеждате в неговите очи като служител. Оценката ще Ви помогне да разберете, дали имате шансове да се издигнете на сегашното си работно място.
За съжаление, сложилото се впечатление за един човек много трудно се променя. Затова, ако решите да правите кариера на сегашната си работа, трябва да се подготвите да се борите и да работите върху себе си.
Ако решите да си смените работата, не бързайте да напускате преди да сте си намерили друга. Няма пречки да кандидатствате при други работодатели. Със сигурност има доста работодатели, за които бихте представлявали много успешна придобивка!

Успех! :D
Никога не е късно да направите кариера!
www.karierist.com
Аватар
Кака Мара
Модератор
Модератор
 
Мнения: 125
Регистриран на: 07 Яну 2007, 01:00


Назад към Успешна кариера. Приложна психология.

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта