откъде да започнем кариерата

Търсене на работа. Интервю за работа. Конкурси за работа. Всичко свързано с намирането на добра работа. Посреднически фирми. Всичко свързано с дейността и услугите на фирмите, работещи в областта на човешките ресурси. Сподели за своя работодател - дай съвет на търсещите работа.

откъде да започнем кариерата

Мнениеот bloke » 08 Сеп 2009, 12:22

Тази тема я правя за студенти, които искат да започнат кариерното си развитие.

Самият аз съм такъв, в момента записвам 3-ти курс Бизнес администрация.

Откъде да започне един студент Бизнес Администрация или Финанси в България?
bloke
Нов
Нов

Мнениеот Дзънев » 24 Яну 2010, 22:42

Ще си позволя да използвам темата ти. :wink: И аз съм студент, само че първи курс, славянска филология. (21 години)
Влекат ме медиите... журналистическата работа. Колкото и нелогично да звучи бях главен редактор на сайт с информационна насоченост, който за завидно кратко време превърнах в една от основните медии на града.
Сега съм се захванал с друг интернет портал, с уникална идея, но е още нов и предстои развитие... да се надяваме, че и той ще преуспее...
Имам няколко статии за вестници, и съм репортер в едно Online спортно издание, но за жалост като нещатен сътрудник...
Та въпроса ми беше, като на колегата, от къде да започна. Знам, че съм млад и живота е пред мен, но вътрешно искам да се изявявам някъде още от сега...
Дзънев
Нов
Нов

Мнениеот D_Petrova » 19 Мар 2011, 14:38

Жалко, че не се получава дискусия. Темата е интересна.
Аватар
D_Petrova
Нов
Нов

Re: откъде да започнем кариерата

Мнениеот nedka27 » 22 Мар 2011, 13:14

bloke написа:Тази тема я правя за студенти, които искат да започнат кариерното си развитие.

Самият аз съм такъв, в момента записвам 3-ти курс Бизнес администрация.

Откъде да започне един студент Бизнес Администрация или Финанси в България?