Мотивационно писмо

Търсене на работа. Интервю за работа. Конкурси за работа. Всичко свързано с намирането на добра работа. Посреднически фирми. Всичко свързано с дейността и услугите на фирмите, работещи в областта на човешките ресурси. Сподели за своя работодател - дай съвет на търсещите работа.

Мотивационно писмо

Мнениеот gelica2 » 16 Ное 2010, 17:24

Уважаеми г-жо / г-н.......................

Във връзка с обявената от Вас позиция „Асистент счетоводител”, бих искала да Ви представя своята кандидатура.
Аз съм студентка специалност „Счетоводство и контрол” във „УНСС”.
Семестриално завърших тази година и вече нямам ангажименти в учебното заведение. Имам много добра компютърна грамотност – Word, Excel, Outlook. Завършила съм курс за офис-сътрудници, който включва: работа с първични счетоводни документи-фактури, ПКО и РКО, платежни нареждания, работа със складова програма-въвеждане на стоки, изготвяне на справки, фактуриране. Имам добри познания в областта на финансовото счетоводство запозната съм с прилагането на Закона за счетоводството, НСС и МСС.
Желанието ми да кандидатствам за вашата обява беше провокирано от няколко неща! На първо място, това, че е в областта на счетоводството, което изучавах в продължение на няколко години и имах възможността да придобия добра теоретична подготовка, която имам огромното желание да я приложа на практика. На второ място силно впечатление ми направи фактът, че Вие за разлика от повечето фирми, които обявяват свободни позиции на пазара на труда, сте склонни да наемате студенти или млади специалисти, които нямат натрупан професионален опит по специалността. Това дава възможност на младите кадри-в това число и аз, като такава да се докажат, като добри професионалисти и да стартират успешно своята кариера. Не на последно място ме впечатли и предлаганото възнаграждение, което имайки предвид обявените изискванията ме удовлетворява напълно!
От всичко написано до тук смятам, че притежавам необходимите знания и умения, за да се справя с естеството на работа и да допринеса за успешното развитие на вашата фирма.
В случай, че проявявате интерес към моята кандидатура можете да се свържете с мен на координатите посочени в автобиографията ми.

Очаквам вашите коментари и критики! Тъй като нямам опит в писането на такива писма и въобще не знам как трябва да се пишат,имам нужда от помощта ви. Предварително благодаря!
gelica2
Нов
Нов

Мнениеот nedka27 » 17 Ное 2010, 10:58

сигурно сте преровили нета, но ето какво намерих аз:

http://www.karierist.com/cv/KKM_0009.htm

Успех!
nedka27
Баш кариериста
Баш кариериста

Мнениеот D_Petrova » 10 Мар 2011, 09:32

В началото на писмото трябва да споменеш от къде си разбрала за работата. И подредбата не е много добра.. Прочети статията, ще ти помогне :)
Аватар
D_Petrova
Нов
Нов

Назад към Търсене на работа