Ние сме българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешки ресурси. Работата ни се основава на разрешение № 229 от 23.08.2004г. за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, издадено от Министерство на труда и социалната политика.
Нашият клиент, водеща мултинационална компания, търси за свой мащабен проект:
Офис Координатор с Немски език
Вашите основни задължения ще включват:
• Приемане на запитвания от чуждестранни клиенти на немски език;
• Осигуряване на адекватна и своевременна техническа помощ по телефон или чрез e-mail;
• Пренасочване на обажданията, които не могат да бъдат разрешени на локално ниво;
• Своевременно и точно изготвяне на всички отчети, свързани с ежедневната дейност;
• Бързо и ефективно обработване на поставените задачи;
• Записване на данните от проведените разговори в специализирана компютърна база данни;
Основните ни изисквания са:
• Отлично владеене на Немски език;
• Отлични комуникативни и аналитични умения;
• Умение за работа в екип и адаптивност;
• Владеенето на английски език ще бъде считано за предимство;
• Предишен опит в тази сфера или завършено техническо образование също ще считаме за предимство;
• Желание за професионално развитие и отговорност към задълженията;
Предлагаме ви възможността за:
• Много добро стартово възнаграждение;
• Входящо техническо обучение;
• Отлична възможност за старт на Вашата кариера;
• Приятна работна атмосфера в екип от професионалисти;
• Коректно отношение и отлични условия на труд;
Ако смятате, че отговаряте на изискванията на нашия клиент, можете да кандидатствате като изпратите актуална автобиография на e-mail – liliya.elitsina@easyconsultbg.com
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 792/ 23.08.2007 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 23.08.2012 г.