СЕРВИЗЕН ИНЖЕНЕР

За наш клиент, международна производствена компания, търсим отговорна и организирана личност на позицията
СЕРВИЗЕН ИНЖЕНЕР
Позицията е свързана със следните отговорности:
-Сервизна поддръжка на дефектни части, несъвместими компоненти, неправилно функциониращи или повредени уреди
-Анализ на обстоятелствата и причините за пораждането им
-Ежедневно опериране с ERP системата на компанията
-Стриктно следване на фирмените правила относно реда на предаване, приемане и отписване на компонентите за ремонт
-Работа при поставени срокове
-Комуникация със служители от други отдели
-Поддържане на необходимата документация
Успешният кандидат трябва да отговаря на следните изисквания:
•Висше техническо образование (предимство би било в областта на електрониката, електротехниката или автоматизацията)
•Много добро владеене на английски език
•Отлична компютърна грамотност (Word, Excel, Outlook)
•Практически технически умения и опит на подобна длъжност
•Отлични аналитични умения
•Способност за поставяне на приоритети и работа под срокове
•Много добри комуникационни умения
•Работа с ERP системи и ръководен опит ще се считат за предимство
Ако смятате, че отговаряте на горепосочените изисквания и сте мотивиран за позицията, моля, изпратете своя актуална автобиография на polina.todorova@easyconsultbg.com.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално. Поради големия брой кандидатури, които получаваме, ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 792/ 23.08.2007 валиден до 23.08.2012 г. за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
СЕРВИЗЕН ИНЖЕНЕР
Позицията е свързана със следните отговорности:
-Сервизна поддръжка на дефектни части, несъвместими компоненти, неправилно функциониращи или повредени уреди
-Анализ на обстоятелствата и причините за пораждането им
-Ежедневно опериране с ERP системата на компанията
-Стриктно следване на фирмените правила относно реда на предаване, приемане и отписване на компонентите за ремонт
-Работа при поставени срокове
-Комуникация със служители от други отдели
-Поддържане на необходимата документация
Успешният кандидат трябва да отговаря на следните изисквания:
•Висше техническо образование (предимство би било в областта на електрониката, електротехниката или автоматизацията)
•Много добро владеене на английски език
•Отлична компютърна грамотност (Word, Excel, Outlook)
•Практически технически умения и опит на подобна длъжност
•Отлични аналитични умения
•Способност за поставяне на приоритети и работа под срокове
•Много добри комуникационни умения
•Работа с ERP системи и ръководен опит ще се считат за предимство
Ако смятате, че отговаряте на горепосочените изисквания и сте мотивиран за позицията, моля, изпратете своя актуална автобиография на polina.todorova@easyconsultbg.com.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално. Поради големия брой кандидатури, които получаваме, ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 792/ 23.08.2007 валиден до 23.08.2012 г. за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.