Търсим да назначим:Специалист “Контакти с клиенти”с френски

Ние сме българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси. Работата ни се основава на разрешение № 229 от 23.08.2004г. за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, издадено от Министерство на труда и социалната политика.
Във връзка с разрастване дейността на наш клиент на българския пазар, търсим да назначим:
Специалист „Контакти с клиенти” с френски език
Основни задължения:
• Приемане на запитвания от страна на клиента (на френски език);
• Осигуряване на адекватно и своевременно съдействие по телефон или e-mail;
• Пренасочване на обаждания, които не могат да се разрешат на локално ниво;
• Своевременно и точно изготвяне на всички отчети, свързани с ежедневната дейност;
• Бързо и ефективно обработване на поставените задачи.
Основни изисквания:
• Отлично владеене на френски език;
• Работно ниво на владеене на английски език;
• Отлична компютърна грамотност и опит с Microsoft office пакет;
• Отлични комуникативни и аналитични умения;
• Гъвкавост и умения за управление на времето;
• Умение за работа в екип и адаптивност.
Нашето предложение:
• Много добро стартово възнаграждение;
• Входящо обучение;
• Отлична възможност за професионална реализация ;
• Приятна работна атмосфера в отзивчив и динамичен екип;
• Коректно отношение и отлични условия на труд.
Ако смятате, че отговаряте на изискванията на нашия клиент, можете да кандидатствате като изпратите актуална автобиография на e-mail – yoana.pepelyankova@easyconsultbg.com
За контакти : mass.recruitment (Skype) или +359887514160
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 792/ 23.08.2007 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 23.08.2012 г.
Във връзка с разрастване дейността на наш клиент на българския пазар, търсим да назначим:
Специалист „Контакти с клиенти” с френски език
Основни задължения:
• Приемане на запитвания от страна на клиента (на френски език);
• Осигуряване на адекватно и своевременно съдействие по телефон или e-mail;
• Пренасочване на обаждания, които не могат да се разрешат на локално ниво;
• Своевременно и точно изготвяне на всички отчети, свързани с ежедневната дейност;
• Бързо и ефективно обработване на поставените задачи.
Основни изисквания:
• Отлично владеене на френски език;
• Работно ниво на владеене на английски език;
• Отлична компютърна грамотност и опит с Microsoft office пакет;
• Отлични комуникативни и аналитични умения;
• Гъвкавост и умения за управление на времето;
• Умение за работа в екип и адаптивност.
Нашето предложение:
• Много добро стартово възнаграждение;
• Входящо обучение;
• Отлична възможност за професионална реализация ;
• Приятна работна атмосфера в отзивчив и динамичен екип;
• Коректно отношение и отлични условия на труд.
Ако смятате, че отговаряте на изискванията на нашия клиент, можете да кандидатствате като изпратите актуална автобиография на e-mail – yoana.pepelyankova@easyconsultbg.com
За контакти : mass.recruitment (Skype) или +359887514160
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 792/ 23.08.2007 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 23.08.2012 г.