Ние сме българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешки ресурси. Работата ни се основава на разрешение № 229 от 23.08.2004г. за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, издадено от Министерство на труда и социалната политика.
Нашият клиент, водеща мултинационална компания, търси за свой мащабен проект в град Пловдив:
Сътрудник обработка на данни с немски език
Основни задължения:
• Своевременно актуализиране на продуктовата линия;
• Записване на данните в специализирана компютърна база данни;
• Бързо и ефективно обработване на поставените задачи;
• Изготвяне на отчети, свързани с ежедневната дейност;
Основни изисквания:
• Отлично владеене на немски език – писмено и говоримо;
• Работно ниво на английски език;
• Отлична компютърна грамотност и опит с Excel;
• Отлични аналитични умения;
• Умение за работа в екип;
Нашето предложение:
• Мотивиращо възнаграждение;
• Отлична възможност за професионална реализация ;
• Приятна работна атмосфера в интернационална компания;
Ако смятате, че отговаряте на изискванията на нашия клиент, можете да кандидатствате като изпратите актуална автобиография на e-mail – silvia.petrova@easyconsultbg.com
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 792/ 23.08.2007 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 23.08.2012 г.