Мобилен сервизен техник-мултифункционални устройства Пловдив

Търсене на работа. Интервю за работа. Конкурси за работа. Всичко свързано с намирането на добра работа. Посреднически фирми. Всичко свързано с дейността и услугите на фирмите, работещи в областта на човешките ресурси. Сподели за своя работодател - дай съвет на търсещите работа.

Мобилен сервизен техник-мултифункционални устройства Пловдив

Мнениеот HRS Bulgaria » 31 Окт 2014, 16:50

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделният човек и правилния човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

В момента търсим да назначим за наш клиент, лидер в производството на мултифункционални устройства, за позицията:

Мобилен сервизен техник


Отговорности:

• Инсталация и интеграция на мултифункционални устройства, принтери и друга ИТ техника в корпоративна обстановка при клиенти
• Ремонтиране и отстраняване на технически проблеми от хардуерно и софтуерно естество
• Идентифициране, анализиране и поправка на продуктови неизправности както и поръчка на резервни части, когато е необходимо
• Инсталация и поддръжка на различени софтуерни апликации в корпоративна обстановка при клиенти
• Работа с клиенти, за справяне с проблеми с апликациите, различни въпроси, както и предаване на въпроси към централен офис и даване на обратна връзка
• Тясна работа с полевият персонал за имплементация на подходящи политики за управление на работния процес и комуникация

Привилегии:

• Атрактивно заплащане
• Служебен автомобил
• Възможност за професионално развитие
• Глобални познания в компания от световно ниво, лидер в сферата си
• Работа в бързоразвиваща се международна среда с млад и мотивиран екип от професионалисти

Изисквания:

• Диплома за висше образование (инженер, електро-инжeнер, телекомуникации, ИТ, компютърни технологии)
• Опит в поддръжката на ИТ техника и периферии - поне 2 години
• Добри комуникативни умения, отговорен и динамичен човек, способен да работи под стрес и напрежение
• Познания с Windows - Win server 2003/2008, MS SQL , MAC OS, MS Domain структури и мрежи, мрежови протоколи и др.
• Умение за разрешаване на проблеми
• Умение за работа лице в лице с клиенти и по телефон
• Много добро владеене на Английски език.
• Шофьорска книжка


Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 1510/14.09.2012 валиден до 14.09.2017

При интерес: nikola.kirov@hrs-bg.com
HRS Bulgaria
Нов
Нов
 
Мнения: 4
Регистриран на: 31 Окт 2014, 16:24


Назад към Търсене на работа

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта



cron