Едва ли някой от нас е способен да ти направи шаблон на работата, която искаш да започнеш - търговски представител.
Think Simple! Направи си каталози на продуктите; набери информация за тях; запомни тази информация, за да не се бавиш при клиента, когато те попита; облечи си по-елегантни (но не строго) дрехи; лепни си усмивката на лицето и не я сваляй докато работиш; определи местата, на които можеш да продаваш твоя продукт - сегментирай пазара; никога не влизай с предварителна нагласа при клиент; бъди нахален, но не прекалявай. Както се казва "приятно нахален"; ако получиш отказ, не се отказвай - разбери защо са ти отказали. Така ще разбереш слабите си страни. Ако един клиент ти откаже да започне работа с теб, мини и го попитай отново следващата седмица - може да си го хванал в лошо настроение ... направи поне 100 опита

; Сближавай дистанцията си с клиентите, но не прекалявай. Не допускай те да стават твои приятели - ще се появят проблеми (най-малко с разплащането); Определи дни (щом става въпрос за бързооборотни стоки) от седмицата, които ще зареждаш тези клиенти; Ако първите 3 седмици един клиент е заредил от теб, но на 4-тата седмица няма поръчки, мини през магазина му в определения от теб ден за да видиш как вървят продажбите или най-малкото ... попитай дали всичко е наред

; винаги гледай как е изложена стоката ти (под рафтовете в магазините не се продава); виж как стоката ще отива при клиента ... ще обикаляш с бус и ще я разнасяш, ще взимаш поръчката и на другия ден друг шофьор с буса ще му я кара ...; напрви си шаблон за работата ...
Не очаквай успехи веднага, но не се отказвай ... и се излекувай от "срам" ако имаш такъв. Срам къща не храни
