Магазин за дрехи от А до Я

Откъде да започнем. Всичко свързано със започването на бизнес.

Магазин за дрехи от А до Я

Мнениеот biznes_dama » 27 Юни 2010, 14:25

Здравейте студентка съм,и искам да се занимавам през времето в което уча и с нещо което умея и ще ми доставя допълнителни доходи, искам да си отворя магазин за дрехи,наясно съм с какви дрехи ще зареждам,откъде ще зареждам и така нататък.Но документацията по отварянето на магазин и откриването на фирма не ми е много ясно, опитвам се да си направя някаква сметка:
1.колко ще ми струва откриването на фирма ?
2.касов апарат,осигоровки при положение,че първия месец сама ще си продавам в него,нужно ли е след като аз съм собственик да се осигурявам?
в последствие като се сетя и други въпроси ще питам...
biznes_dama
Нов
Нов
 
Мнения: 2
Регистриран на: 27 Юни 2010, 14:18


Мнениеот berov » 27 Юни 2010, 15:18

1. Университетът те осигурява до започване на дейността на фирмата => прекратяваш осигуряването от университета и преминаваш съгласно разпоредбите на чл. 6, ал. 4 от КСО (Кодекс за социално осигуряване) за работещите по договори за управление и контрол на търговски дружества осигурителни вноски се дължат върху полученото брутно трудово възнаграждение, намалено с признатите разходи, но върху не по-малко от минималния месечен размер на осигурителния доход за съответната професия по основната икономическа дейност на осигурителя.

Съгласно чл. 4, ал. 3, т. 2 от КСО на задължително осигуряване подлежат едноличните търговци, собственици или съдружници на търговски дружества, които упражняват трудова дейност. Започването, прекъсването, възобновяването или прекратяването на трудова дейност се установяват с декларация, подадена в компетентната териториална дирекция на НАП и подписана от самоосигуряващото се лице в 7-дневен срок от настъпване на обстоятелството.

Едноличен търговец, в качеството си и на собственик на ЕООД, упражняващ дейност на две места, се осигурява в едното по избор, в случай че желае да се осигурява по Наредбата за общественото осигуряване на самоосигуряващите се лица и българските граждани на работа в чужбина. Той формира годишния осигурителен доход от доходите си за всяка дейност поотделно, декларирани в съответните приложения и в Таблица 1 и 2 на годишната данъчна декларация по чл. 41 ЗОДФЛ.

2. Избор на подходящо място за продажба на стоката. Договорка с продавача / наемодателя на обекта.

3. Запознай се с условията за
извършване на търговска дейност на територията на Столична община
. Тук е записана регистрацията на търговски обект.

4. Пресметни или плати на някой друг да направи това - колко (горе-долу) ток ще плащаш на месец (климатици, осветление, музика, телевизори, реклами и т.н. - следи се по kw/h изписани на "уредите"). Вода, счетоводен отчет, минимални осигуровки, наем, гаранции (предплата), СОТ и застраховки (по твое желание). Всичко това се калкулира в цената на стоката, която продаваш => изготви таблица с минималния брой продажби, които трябва да направиш, за да платиш тези сметки, респ. какъв ще е % на търговската надценка.

5. Намери, запознай се и дръж постоянен контакт с адвокат, който е добре запознат с Търговското право. Добре ще е да си направиш договори с доставчици, рекламодатели и т.н.

6. Винаги гледай да предлагаш стоката по такъв начин и на такава цена, че клиентът да е доволен. Винаги си представяй нещата от гледна точка на клиента, а не от позицията как би било по-удобно за теб. "Доволният клиент е най-евтиният клиент" - за него не ти е нужна реклама, за да се върне отново и да купи пак от теб.

7. Създай атмосфера в магазина - има достатъчно изписано за мърчандайзинга в магазините за дрехи.

8. Може и да пропускам нещо, но ... продължавай да се интересуваш. Не спирай и не отлагай. УСПЕХ!!!
Аватар
berov
Експерт кариерист
Експерт кариерист
 
Мнения: 156
Регистриран на: 02 Мар 2008, 14:19

Мнениеот biznes_dama » 27 Юни 2010, 15:46

Благодаря за информацията,но това което за мен беше най-важно е цената,колко ще ми трябва за да си открия фирма,касов апарат и счетоводител,без да включим наема и зареждането на стоката, защото искам да започна без кредит и да знам струва ли си да започвам по места да питам,ако можете да ме опътите приблизително за някаква цена... :roll:
biznes_dama
Нов
Нов
 
Мнения: 2
Регистриран на: 27 Юни 2010, 14:18

Мнениеот RaIDeR » 19 Авг 2010, 16:43

Фирма ЕООД 400 лв,касов ап 300 лв,счетоводител годишен отчет само 80 лв ,реклама 200-1000 лв Фирмата стана за 3-4 дена касовия ти го правят на място след представяне на данните на фирмата . А ти с какви дрехи по точно мислиш да се занимаваш ?
RaIDeR
Експерт кариерист
Експерт кариерист
 
Мнения: 114
Регистриран на: 09 Ное 2008, 19:58
Местоположение: Veliko Tarnovo


Назад към Стартиране на собствен бизнес

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта