от moskvich » 18 Авг 2010, 21:22
ами... малко идеи напосоки - недей да държиш драстично ниски цени, очевидно това е момента не работи по някакви причини (както казваш искат евтино марково, а не евтино без марка или си кътат парите). вместо това прави седмична промоция само на една определена дреха, само тя да е драстично намалена за периода на промоцията (това е подобно на идеята с томболите от предния пост). самата промоция я рекламирай с флаери по пощенските кутии, надявам се този тип реклама да можеш да го финансираш. на флаерите не забравяй да сложиш карта и снимка на входа на магазина. казваш, че предните ти флаери не са имали успех, ако не те притеснява, може да качиш снимка, да ги коментираме. опитай бартер на реклама - ти оставяш в твоя магазин флаери на някой фризьорски салон, салонът твои. като няма човекопоток, прави бартер с местата, където има такъв. търси близки до твоята услуга партньори за бартер - примерно шивачи, ремонт на ципове, обущари и пр. търси в рекламата ти да има конкретни предложения - конкретни дрехи с конкретни цени или дрехи, облечени върху красив модел. ако досега е пишело само "магазин за дрехи", това е твърде общо, няма с какво специфично да го асоциираш. не знам колко добро е обслужването ти, немарливи продавачки, които пушат цигари пред вратата с тъпоумно изражение и вместо "заповядайте", в устата им е "нямам дребни да ви върна", отблъскват. разходи се из магазинчетата в някой квартал и си направи списък, какво не ти е харесало във всеки един, от гледната точка на купувач, както и какво ти е харесало. после сравни какво можеш да взаимстваш и кои чужди грешки трябва да избягваш. към всяка продадена дреха давай рекламна визитка, пак с карта и снимка на входа на магазина. измисли кратко, запомнящо се име и го сложи на видимо място на входа, ако вече не си. слагай на по-качествените дрехи допълнителни етикети, с голям шрифт, на които пише, къде е произведена материята, в коя фабрика и т.н., хвали качествената материя и изработка. дори и купувачите да могат да преценят добрата дреха на вид или допир, подчертавай, припомняй, натяквай предимствата. предлагай отстъпки за по-големи количества, примерно пакет от 5, 10 чифта гища или чорапи. сложи магазинчето си в wikimapia, минимален брой хора ще научат от там, но пък не ти коства нищо. ако щеш дори, заложи на PR - поръчай да оформят някоя градинка пред някой голям блок наблизо и сложи табела, че градинката се поддържа от твоя магазин. ремонтирай тротоара пред магазина на твои разноски и сложи зеленина, за да се отличава приятно мястото, когато някой мине от там. в интернет рекламирай във всички сайтове за квартала, ако има такива или ако има указатели за такъв тип малки магазини.