Регистрация на импресарска агенция

Откъде да започнем. Всичко свързано със започването на бизнес.

Регистрация на импресарска агенция

Мнениеот yoanna » 30 Май 2007, 18:17

Здравейте!Много съм обнадеждена,че попаднах на този форум и мога да получа добри напътствия.Аз съм музикант и работя като такава дълги години,но сега ми се удава възможност да посреднича на български музиканти за работа чужбина.Но както сами разбирате трябва да регистрирам импресарска агенция и да организирам малък бизнес.До тук рзбирам само от мизикантската страна на този бизнес,но за всичко ,каквото и да е в тази връзка,можете да изкажете мнения.Всичко ще ми е от полза! Предвартелно благодаря!
Търся информация и помощ!
yoanna
Нов
Нов
 
Мнения: 1
Регистриран на: 30 Май 2007, 15:31
Местоположение: bulgaria


Мнениеот Кака Мара » 30 Май 2007, 19:01

Здравейте, yoanna! Добре дошли на форума!:D :D

Давайте да започнем от самото начало.
Надявам се, че имаме еднакво разбиране на термина "импресарска агенция". Импресарската агенция представлява една фирма, коята посредничи между работодателите в някаква артистична област и желаещите да работят в тази област. Служителите в тази фирма се явяват посредници между търсената и предлаганата на пазара на труда работна сила. По своята същност това е посредническа фирма за наемане на работа.

:arrow: За да се направи импресарска агенция, трябва да имате фирма. Фирмата трябва да бъде регистрирана по българското законодателство, като в основните дейностите, които ще посочите за съдебната регистрация на фирмата, трябва да фигурират "импресарската дейност" и "посредничеството при наемане на работа в страната /и чужбина/"

:arrow: След като имате регистрирана фирма, трябва да се обърнете в Министерството на труда и социалната политика, където се издават удостоверения за извършване на посредническа дейност за наемане на работа. За издаването на такова удостоверение трябва да представите ред документи, в това число и съдебното решение за регистрация на фирмата, където да фигурират горепосочените дейности.

:arrow: Още сега трябва да помислите как ще извършвате самият процес на дейността на фирмата, след като я регистрирате и получите удостоверение. Трябва да обмислите кой и по какъв начин ще извършва основните дейности: деловодство, счетоводство, управление на човешките ресурси /на персонала във Вашата фирма/, кой пряко ще работи с търсещите работа и с потенциалните работодатели, къде физически ще се помещава фирмата и др.
Разбирам, че като не сте запознати пряко с тези дейности, сега всичко Ви се вижда много трудно. Не се притеснявайте. Представете си, че фирмата вече е факт. Как ще протича деня Ви? Какви дейности ще вършите? Как и на кого ще плащате? От кого и по какъв начин ще получавате пари? Къде и как ще говорите със своите клиенти? и т.н. Записвайте на лист хартия всеки, дори дребен, момент от този си размисел. После помолете някой познат, който има по-задълбочени от Вас познания в управлението на фирмата, да прегледате заедно Вашите записки. По този начин ще намерите най-явните грешки и несъответствия във Вашите виждания по въпроса. /Разбира се и този форум е винаги отворен за Вас! :D /

:arrow: Последната стъпка преди да регистрирате фирмата си е да направите за себе си бизнес-план, където вече ще си опишете в количествени показатели /брой, лева/ как точно смятате да работи Вашата фирма в близката една година. Този "личен" бизнес-план ще Ви помогне да видите какво Ви очаква като разход на сили и средства и какво можете да спечелите.

Това е като начало. Ако имате въпроси - винаги можете да ме питате.
:D
Никога не е късно да направите кариера!
www.karierist.com
Аватар
Кака Мара
Модератор
Модератор
 
Мнения: 125
Регистриран на: 07 Яну 2007, 01:00


Назад към Стартиране на собствен бизнес

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта