Стартиране на собствен бизнес в Америка

Откъде да започнем. Всичко свързано със започването на бизнес.

Стартиране на собствен бизнес в Америка

Мнениеот rdelight » 31 Дек 2010, 00:02

Здравейте, аз съм студент, който ще бъде 2-ра година на бригада в САЩ. От първата година имам някой страхотни идеи, които могат да ми донесат, добри доходи, но както знаете всичко ще трае само 4 месеца. Интересува ме дали мога да развивам собствен бизнес в щатите, след като нямам гражданство, а единствено J-1 виза. Друг вариант е дали не мога да създам фирма в България, която да функционира в САЩ и как става това? Няма нужда да ме убеждава някой, че не трябва да го правя и че ще фалирам и т.н.
Благодаря!
rdelight
Нов
Нов

;]

Мнениеот alcapone » 15 Яну 2011, 13:45

Po temata nqmam otgovor za teb , za koeto sujelqwam , no bih iskal da te popitam kade si hodil v usa (shtat , grad ) i s koq firma , zashtoto az shte hodq towa lqto za pyrvi pyt i ne moga da resha za kyde da nasocha usiliqta si nai-veche na Job Fair-a . Mersi predvaritelno :)
money makin`
alcapone
Нов
Нов

Re: Стартиране на собствен бизнес в Америка

Мнениеот trayanka74 » 14 Фев 2011, 14:15

Да може да си регистрираш фирма, всеки може да го направи, дори и временно пребиваващ. Първо трябва да знаеш в кои град ще регистрираш и след това шлез в google и потърси регистрациая на фирма, ще ти излезе информация как да го направиш. Във всеки щат е различно, ако те интересува за Чикаго мога да ти кажа. Няма нужда да ходиш никъде, може и online да го направиш, лесно и бързо е за няколко дни. След като е готово всичко откриваш и банкова сметка и започваш да си работиш. Само трябва да знаеш, че по закон нямаш право ти самият да работиш в таз фирма защото визата ти не позволява това.
Успех в начинанието....
trayanka74
Нов
Нов

Фирма в Сащ

Мнениеот ronnie » 07 Апр 2011, 21:38