Заведение

Откъде да започнем. Всичко свързано със започването на бизнес.

Заведение

Мнениеот cmivanov » 17 Фев 2011, 10:20

Здравейте, искам да взема място което преди време е било работещо заведение.
Интересува ме как седят нещата с разрешителните от хеи и др.
Трябва ли да се вадят на ново (ако да колко струва всичко ? ) или трябва само да се прехвърлят на моята фирма (и това колко струва?)
Другият ми въпрос е като знам колко квадрата е заведението как да изчисля колко лак и боя ще ми трябват или колко метра тапети ?
Искам да боядисам стените и таван в цвят който на мен ми харесва.
Заведението е 650кв/м.
Благодаря предварително.
cmivanov
Нов
Нов
 
Мнения: 6
Регистриран на: 02 Фев 2010, 23:13


Мнениеот nedka27 » 18 Фев 2011, 08:50

Разрешението от ХЕИ се дава на фирмата която ползва сградата, така че ново трябва на твоята фирма.По отношение на разхода на боя, избери си с какво ще боядисваш и виж какво пиши на опаковката.Обикновенно е 180гр/кв.м, но зависи от производителя.Тапетите най-лесно ще сметнеш.Зависи колко е метра е ролката.Т.Е. просто влез в един магазин за строителни материали и питай за разходните норми.
Пожелавам ти успех.
nedka27
Баш кариериста
Баш кариериста
 
Мнения: 70
Регистриран на: 03 Фев 2010, 08:29

Мнениеот cmivanov » 18 Фев 2011, 12:14

Благодаря.
6. Разрешение от Служба противопожарна охрана.
7. Разрешение от Електроснабдяване.
8. Разрешение от ВиК.
Тези за обекта ли се водят или за фирмата ? смисал ако обекта ги има нужно ли е моята фирма пак да ги минава ?
cmivanov
Нов
Нов
 
Мнения: 6
Регистриран на: 02 Фев 2010, 23:13

Мнениеот nedka27 » 18 Фев 2011, 14:44

За електроенергията и ВиК просто трябва да си прехвърлиш партидата, за да може да ти минава за разход.За противопожарна безопасност не съм сигурна, нека каже някой по-знаещ или просто попитай.
nedka27
Баш кариериста
Баш кариериста
 
Мнения: 70
Регистриран на: 03 Фев 2010, 08:29


Назад към Стартиране на собствен бизнес

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта



cron