Страница 1 от 1

въпрос!

МнениеПубликувано: 25 Окт 2011, 13:25
от cheese
интересува ме и се надявам някой да ми даде точна информация за следното: ако взема магазин под наем с готови разрешителни за магазин за хранителни стоки сиреч всички документи са му изрядни нужно ли е да се изкарват пак за да са на името на фирмата ми или да се прехвърлят ? или не е необходимо ?

разрешителни за магазин

МнениеПубликувано: 25 Окт 2011, 13:57
от редор
Не става, разрешителните са на името на друга фирма и следва да се преиздадат наново (и да се платят всички такси и изготвянето на нова документация за Добри практики и Система за самоконтрол).
Това е част от дейността ни, затова го казвам уверено.
А ако имате нужда, ние изготвяме документацията бързо, качествено и цялостно. Нямате грижа, поне за пред ХЕИ.
Вижте подробности:
http://www.haccpbg.eu/

МнениеПубликувано: 25 Окт 2011, 14:46
от cheese
мхмм а колко струва това удоволствие ?

Цена услуга

МнениеПубликувано: 25 Окт 2011, 15:06
от редор
Вижте таблицата. Нашите цени са обявени и валидни.
http://www.haccpbg.eu/service.html

МнениеПубликувано: 25 Окт 2011, 15:27
от cheese
ок мерси за информацията !

следва да питам какви още неща следват да се оправят като документация в ситуацията магазин с съществуващи необходими документи за дейността ? дано има хора от форума минали през това абсурдно нещо и да ми разаснят ако е възможно :)

Издание

МнениеПубликувано: 25 Окт 2011, 15:36
от редор
Съжалявам, но трябва да направя реклама - има едно издание "Как да отворите магазин за хранителни стоки" - там всичко е описано, от наемането на помещение, до окончателната регистрация. Съдържанието на книгата можете да видите тук:
http://redor.bg/#/Article/id=2000954

МнениеПубликувано: 25 Окт 2011, 20:20
от Mar7
Мисля че има и вариант да купите фирмата на която са разрешителните (разбира се ако няма друга дейност или тежести и имат желание да ви я продадат) и така ще избегнете цялата бюрокрация,пари (под и над маса) и ценно време !

Успех !

МнениеПубликувано: 25 Окт 2011, 21:19
от cheese
ок мерси и за тази информация но все пак ме интересува какви са стъпките по които трябва да мина за да е всичко както трябва относно документацията на магазин под наем с вече съществуващи документи за извършване на тази дейност? не разбирам хората не четат ли какво се пита в тези форуми или...?

МнениеПубликувано: 26 Окт 2011, 00:15
от Mar7
Най-добре отиди и питай в съответната община.Там мисля че ще ти дадът най-актуална информация.

МнениеПубликувано: 26 Окт 2011, 13:47
от cheese
относно тая система за самоконтрол да попитам тя си е за фирмата и необходимо ли е да се прави за всеки нов обект отново или веднъж като се направи важи за всеки следващ?

МнениеПубликувано: 26 Окт 2011, 14:11
от Mar7
За всеки обект трябва да е различна.
Но тя е общо взето про форма.Има типови такива само се сменят данните и тн :

Пример :

http://download.pomagalo.com/167622/pri ... ?search=57

Използвайте чичо гугъл.Искате да правите бизнес а ви примързява да идете да проверите изискванията...!?!

Има изписани 2 кофи с мастило по форумите.Има и готови такива системи които хората си препращат.Така че четете, питайте, помагайте си и благодарете на хората, които ви помагат и ценете техния труд и време защото не са длъжни да то правят :

http://www.odit.info/?s=6&i=39612&f=1

http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board= ... t=all&vc=1

Айде и успех !