Отваряне на магазин за алкохол и цигари +пакетирани стоки

Откъде да започнем. Всичко свързано със започването на бизнес.

Отваряне на магазин за алкохол и цигари +пакетирани стоки

Мнениеот Andreev83 » 22 Яну 2012, 17:00

Привет на всички.От две седмици съм се заел с нов проект, а именно заглавието на темата.Желанието ми е това да бъде помещението до моя вход (живея в кооперацияУговорих се за наем със собственичката, но статута на помещението 26кв.м. е офис.
Така, без да съм сигурен аз тръгнах да се занимавам със смяна на статута на офиса но се оказва голям филм.А сега се питам нужна ли е смяната и въобще каква процедура следва да спазя.
Ще съм много благодарен за информация по темата.
_________________
Bez risk viara niama pobeda
Andreev83
Нов
Нов
 
Мнения: 3
Регистриран на: 22 Яну 2012, 11:36
Местоположение: sofia


Мнениеот min4o_praznikov » 22 Яну 2012, 17:50

Със сигурност за да работиш законно трябва да смениш предназначението.

Преди години (2008 ако не се лъжа) и аз смених предназначението на един офис в павилион за цигари,алкохол и пакетирани стоки !

Най -малкото за лиценза за цигари и алкохол, който се плаща в общината ще ти искат помещението да е с подходящия статут.

Отиваш в общината и те ще ти кажат какъв е редът.

Мисля че ще ти искат следните документи.
1.Договор за наем (актуален) или документ за собственост.
2.Актуално състояние на вашата фирма
3.Бележка от Електроразпределителното дружество (за партидата)
4.бележка от ВиК дружеството

Мисля че ще ти трябва и контруктивно становище (макари и без да правиш никакви изменения в конструкцията на сградата)
Някой ще трябва да ти драсне и архитектура/Ел./ВиК/+Доклади абе архитектите знаят процедурата от теб парите.

Документите в общината, плащаш и чакаш.Ще ти издадът удостоверение за смяна предназначение на обекта.

След това Пожарна (Становище) - става бързо, но се плаща мин 80 лв мисля че беше.

После Хей.РИОКОЗ Министерство на здравеопазването ще трябва да ти издаде УДОСТОВЕРЕНИЕ ЗА РЕГИСТРЦИЯ на обект за търговия с храни !

До тук събраните документи заедно с бележките от Вик и Ел.дружеството отново в общината, плащаш и чакаш.От там ти дават времено удостоверение с което може да започнеш работа.След няколко седмици отиваш и си взимаш оригинала ламиниран и това е.

Не съм сигурен дали ще трябва и категоризация на обекта ?!


Общо взето това е.Може да изпускам нещо или да са променили някои от нещата все пак ти описвам моя случай по памет :-)

Успех :-)
min4o_praznikov
Експерт кариерист
Експерт кариерист
 
Мнения: 122
Регистриран на: 01 Яну 2012, 15:23
Местоположение: Куртово конаре

Мнениеот Andreev83 » 22 Яну 2012, 18:40

Много,много благодаря за отделеното време.Точно това е информацията,която исках да получа.Още утре се заемам с уреждането на статута.Отново благодаря.Успех и на вас.
Bez risk viara niama pobeda
Andreev83
Нов
Нов
 
Мнения: 3
Регистриран на: 22 Яну 2012, 11:36
Местоположение: sofia

Мнениеот min4o_praznikov » 22 Яну 2012, 22:55

Няма грижи :-)

Моя девиз е : "Ако можеш помогни ако не поне не пречи ! " :-)

А и знам колко е важно навреме да получиш инфо.

Успех :-)
min4o_praznikov
Експерт кариерист
Експерт кариерист
 
Мнения: 122
Регистриран на: 01 Яну 2012, 15:23
Местоположение: Куртово конаре


Назад към Стартиране на собствен бизнес

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта