e това е друго нещо вече !
Горе долу ги схващаш нещата.
Фирма имате това добре, но ще ви трябва касов апарат от новите ако нямате такъв 250+ лв.
Що се отнася до документацията не видях никъде да сте калкулирали разрешитерни и тн.Поне 500 лв си отделете за разрешително от общината с работно време на вашата фирма, както и категоризация и др.
Също ще ви трябва и фирма за трудова медицина.
За ремонтите е строго индивидуално.Най-добре си намерете майстори и ги заведете да видят на място и да ви направят оферта труд+материяли и като време за да няма после неприятни изненади.
За мебелите също.Направете си проучване обикновенно фирмите, които снабдяват (фирми за разносна търговия) дават чадъри,хладилници,чащи,рекламни материали и понякога и рекламни маси, столове и др.Не е нужно да ги купувате или ако ги купувате гледайте да са здрави и издражливи, а не толкова красиви.Тези плетените са доста нетрайни !
Може да пробвате да договорите намаляне на наема за определен период или гратисен период за първите няколко месеца с оглед на трайните подобренията, които ще направите в техния имот !
По принцип това е доста срещано особено сега във времена на криза може да си отстоявате правата и да искате отстъпки под различна форма или да е за тяхна сметка !
Вие сте наемателя и може да им искате помещението да отговаря на определени изисквания съобразени с бизнеса за който го наемате !
Не виждам да сте заложили някакъв ентертеймънт, нещо плазмички музичка,интернет уаерлес и тн. !
Също не забравай и дребните неща и те отхвърлят, като например перденца,завески,покривчици,разни коктейлни чашки,свещи,някъкви украси,по задушевно усветление и други глезотийки.
Някаква реклама ?
За масичките отвън трябва да се обърнете към общината за разрешителни и да си плащате наем на място на м2 (ако не се лъжа)
Също не видях никъде да има калкулиран климатик и аспирация
във вашите сметки.
1.Читав климатик, който ще ви върши работа поне 2000+ (ако говорим за нещо, които ще ви върши работа и лято и зима, а не само есен и пролет) !
2.Аспирация читава, а не за отбиване на номера и тя някъде около 1500-2000+ лв поне (говорим за читава аспирация изчислена според помещението, къде ще вкарва свеж въздух от къде ще изкарва и тн., а не просто за вентилатор над вратата)
За режийните разходи според мен сте пропуснали (освен наема).
1.счетоводител (около 50-100 на месец ще ви е необходим)
2.Ел. енергия
3.ВиК
3.Сот (50-80 лв месечно)
4.интернет, кабелна
5.осигуровки (на теб като собственик около 130 лв и на приятелката ви 100 лв на месец или за нея на 4 часа около 50 лв.)
6. др.разходи и консумативи !
Успех
P.S. Интересувайте се защо са напуснали предишните наематели, каква ви е конкуренцията в района,какъв ще ви е таргета от клиенти (ученици,студенти,случайни минумачи,хора живеещи в района,туристи,чужденци,майки с деца,само деца,пенсионери и тн),какъв ще ви е маржа на печалба и какъв оборот средно трябва да правите на ден за да си покривате разходите и какъв за да сте 1000 или 1500 лв на печалба !