Деси не искам да бъда груб, но преди да питаш разни въпроси на посоки направили си труда да прочетеш старите теми във форума.Има изписано много !
Разрешителните не са нищо по различно от всеки един магазин за промишлени стоки.Съвсем стандартно.
И пак зависи помещението с какъв статут е.Ако не е със статут на магазин за промишлени стоки ще трябва да му се промени предназначението.Всичко е строго индивидуално и всяка община събира различни такси.
Отиваш в общината и си задаваш въпросите.
Най-общо би трябвало да ти искат :
1 договор за наем или документ за собственост.
2 Ел партида
3 Служебна бележка Вик
4 Становище от пожарна
5 Документ от Риокоз
6 Фирмени документи,до скоро искаха "Актуално състояние", но мисля че вече го проверяват он лайн на момента.
Това е най-общо като за начало.
После ще ти издадат документ,ще ти одобрят работно време,ще трябва да сключиш договор с фирма за трудова медицина,да си накупиш касови книги,касов апарат,да си намериш счетодовител и тн и тн и тн нещата сме ги дъфкали десетки пъти !
Eто тук има една тема за магазин секънд хенд.
http://www.forum.karierist.com/viewtopic.php?t=1809
Но както ти казах за най-актуална информация отиваш в общината и те ти обясняват всичко в детайли и актуални цени за твоята община,както и срокове, които обикновено са до 30 дни но почти винаги не могат да се вместят в тези срокове.Е поне в моята община е така !