Страница 1 от 1

hi

МнениеПубликувано: 05 Дек 2008, 22:04
от Емил Христов
:D :o :D

МнениеПубликувано: 06 Дек 2008, 02:28
от berov
1. Още преди отварянето на магазина, е трябвало да направиш SWOT анализ.
2. Сегментирай на пазара
3. Направи конкурентен анализ =>
4. Така ще се ориентираш за кой, на каква цена и какво точно да продаваш
5. Що се отнася до рекламата - трябва да насочена към определена таргет група (с точните думи, изображения, цветове, на точното място), ако искаш тя да работи

МнениеПубликувано: 07 Дек 2008, 00:15
от Skarlet
Здравей, Емо :)
Поздравления за магазина.

Провокира ме един твой израз:
Реклама, реклама и пак реклама, но докога.
Няма "докога"! Непрекъснато. Сам виждаш, че големи играчи като Кока Кола, Пепси, Нокиа и т.н. дори след години, дори десетилетия съществуване, продължават да рекламират. Това е положението.

berov ти е посочил какво е трябвало да направиш, а аз искам да допълня само няколко дребни нещица.
Ясно е, че магазина вече е факт. Защо не се възползваш от настоящите празници и не пуснеш някоя промоция от сорта на купуваш два артикула, а третия получаваш с 50% намеление(но реално, а не по-стар бг обичай предварително да се вдигнат цените на промоционалните стоки). Или примерно всеки закупил стока над определена сума (да речем 50лв) да участва в някаква томбола с коледни награди(някоя маркова блузка, панталонче). Вярно, че тези неща са често срещани, но пък понякога са зарибяващи. Сигурно е поне, че няма да загубиш много, ако подариш една блуза(или нещо друго). Ако познаваш някой известен, можеш да му продаваш дрехи с намаление, но пък и да използваш името му. Много хора се "кефят" да пазаруват там където пазаруват и известните.

След като минат празниците вече ще трябва да замислиш за една по-дълка и последователна реклама.

u

МнениеПубликувано: 08 Дек 2008, 08:07
от Емил Христов
:D