НЕПИСАНИТЕ ЗАКОНИ НА БИЗНЕСА
Съвременните пазарни лидери ни дават понякога БЕЗЦЕННИ съвети. Запознайте се с някои от тях:
„Бизнесът може да се отклони от целта си, ако не мислите за клиента, а за конкуренцията. Трябва да разберете какво искат клиентите и да им го дадете.”
„Печалбата е във фокуса на управленското внимание. Растежът е важен само дотолкова, доколкото влияе върху последния ред в счетоводния баланс.”
„Председателят на Intel Анди Гроув ни научи, че само параноикът оцелява. И е прав. Но онова, което направлява всичко, е създаването на истинска ценност за клиента. Това е един задължителен елемент; без него нищо не се получава.”
„Марката на една компания е като репутацията за човека. Печелите репутация, като се опитвате да правите трудните неща добре.”
„Ако създадете преживяване на клиентите си, те ще разкажат на други за това. Word of mouth е много мощен начин за популяризация на фирми, стоки и услуги.”
Кой е казал всичко това ли? Казал го е милиардерът Джеф Безос, собственик на Amazon.com- най- голямата книжарница в човешката история.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ