Страница 1 от 1

Личен отчет на бизнеса - как го правите?

МнениеПубликувано: 26 Апр 2010, 01:31
от Rado_82
Ако имате бизнес, то имате разходи и приходи, а разликата между тях е желаната печалба. Започнали сте с начален капитал, имате месечен оборот. Плащате за ток, вода, наеми, заплати на наетия персонал, или нещо специфично. Наблюдавате минали периоди и вземате на решения за бъдещи. Парите се използват ежедневно, и те постоянно летят в различни посоки. За добрия бизнес трябва контрол - овладяване на тези полети на парите и съсредоточаването им в правилната посока.

Как правите този контрол? По какъв начин определяте кога и колко дадени пари ще се използват за нещо? Вероятно имате изградена схема, или пък нямате и всичко става както му дойде. Може би използвате тетрадка с прости записки ден след ден, или правите таблици и чертаете графики с моливче. Използвате специален софтуер, или всичко е в главата ви и това е достатъчно?

Какви инструменти използвате за да координирате работата на бизнеса? Какъв е вашият начин? А може би е тайна?

МнениеПубликувано: 26 Апр 2010, 10:20
от nedka27
Аз използвам счетоводно складова програма, но тези неща могат да се направят и с една екселска таблица-с цел спестяване на 300 лв за складов софтуер.Освен това с направена от теб таблица, можеш сам да зададеш имената на справката, нейното съдържание и формулите.

Без значение какво се използва, важно е да се води отчетност и да се постига рентабилност.

МнениеПубликувано: 11 Яну 2011, 17:52
от Cypermethrin
купи си на издателство РЕДОР книгата за управленското счетоводство, там много добре е обяснено как да си водиш неофициалното счетоводство