Аз да сложа и моите 10 стотинки, като работеща B2B фирма.
Няма лошо да направиш магазинче за детски дрешки. Има добра надценка - 30-40%, а и децата растат и когато майките те харесат ще обличаш едни и същи деца по време на цялото им детство, което си е хубав бизнес.
Проблемите които можеш да срещнеш са:
1. Трябва ти стока - размери, цветове, модели всякакви. Количество - колкото се може повече и на добра цена.
2. Умения за ненатрапчиво предлагане
3. Помещение на комуникативно място.
От всичко най-важното е 2

. Продавачката в такива магазини е всичко, така че ако нямаш опит хвани се поне един месец да работиш в такъв магазин .... виждал съм заредени магазини където не влиза никой и малки гаражчета с постоянна върволица от хора.
Не слушай съветите на тези за пюрета, млекца и подобни дивотии.
Причината да не ги продаваш:
1. Имат малка надценка.
2. Имат срок на годност.
3. Продават ги в големите магазини навсякъде. На цена даже не можеш и да ги доближиш, а ако го направиш ще трябва да работиш без пари продавайки ги през 2-3%.
Успех и дано съм ти помогнал. Това за електронните магазини от другите е добър съвет, но е допълнение към класическия модел /за мъртвите часове от деня, когато няма какво да се прави, можеш да снимаш и публикуваш артикули/.
Планинският ручей пробива скалата не със силата, а с постоянството си.