ПРОКЛЯТИЕТО НА КОНФОРМИЗМА
Накъдето и да се обърнеш, виждаш до болка познати неща: изтъркани, износени рекламни техники, които се мъчат да наложат някакъв продукт. В повечето случаи различните фирми прилагат една и съща тактика, една и съща стратегия. Телевизионни клипове, печатни реклами, билбордове и така нататък, и така нататък до припадък… Да му се доповръща на човек от банални, скудоумни повторения, копия, шаблони и схеми…
Когато нова фирма излезе на пазара и се опита да направи впечатление, да предизвика интерес, тя се включва в общия хор на подражателите и постига точно обратното- фирмата се слива с останалите и става НЕВИДИМА. Потребителите чисто и просто не я забелязват. Или не и обръщат внимание.
Какво да се прави? Има ли изход от тази ситуация? Има изход, разбира се! Само че… От малки ни учат да не се набиваме в очи. Родители, учители, войскови командири. Учат ни, че „преклонена главица сабя не я сече”.
Затова на повечето хора им е трудно да създадат една успешна рекламна стратегия, с която да се отличават от тълпата и по този начин да наложат своите стоки и услуги на пазара. За всички тях е създаден „герила маркетингът” и аз горещо препоръчвам не всеки, който е сериозно загрижен за бизнеса си, да се запознае с него.
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ