И на теб ще препоръчам да прочетеш
http://mlmzabludi.blogspot.com и да ми кажеш на кои от твоите критерии за добра МЛМ компания не отговаря моя пример с пирамидата, продаваща моливи?
Това, което наричаш "верижна реакция" се нарича всъщност "геометрична прогресия", нараства изключително бързо и за да има възможност да печели всеки, тя трябва да нараства безкрайно, което разбира се е мевъзможно. Точно това прави финансовата пирамида незаконна, а не липсата на продукт. Защото банките, например, също не продават физически продукти, но не са незаконни, защото не дават неизпълними обещания за печалба. И точно тази единствена според теб прилика е "ключът за палатката". Какъвто и да е маркетинг плана, ако се разчита не на продажби, а предимно на "спонсориране", над 50% (в най-добрия случай или около 99% процента в типичния случай) от участниците са ОБРЕЧЕНИ на загуба - практически, теоретически, математически и логически те НЯМАТ ШАНС да печелят, независимо от личните си качества и упоритост. За да съм по-ясен - дори ВСИЧКИ участници да са най-добрите експерти по МЛМ и най-харизматичните и упорити хора, МИНИМУМ половината от тях ще са на чиста загуба (освен ако не правят стабилни продажби на продукти на външни хора, но ние разглеждаме случая, в който всеки купува само за себе си и спонсорира други да правят същото, нали така?).
Що се отнася до маркетинг плановете, те на практика не се различават съществено един от друг, каквото и да ви говорят "спонсорите". Аз, честно казано, между вашия маркетинг план и тези на Амуей и Вижън, например, съществени разлики не виждам, дори процентите ви за различните нива са почти еднакви.
В заключение ще кажа, че има и сигурни начини да печелиш добре от (покрай) МЛМ - като организираш семинари/обучения, продаваш мотивиращи книги (като например обичания от вас Кийосаки) или да си куриерската фирма, която доставя продуктите. Но най-сигурният начин си остава да си самата МЛМ-компания, която произвежда продуктите
