jeep0700 написа:Здравейте!
От скоро упражнявам една идея за МЛМ. За мое учудване, хора от моето обкръжение, отхвърлящи МЛМ, започнаха да им светват лампичките. Колко хора ще прегърнат идеята си зависи само от идеята. Тук не говорим за дистрибуция. Или разпространение на кремове, хапчета, хранителни добавки. Идеята, върху която избрах да работя дава възможността на всеки да си спестява от традиционните му покупки на храни, горива, лекарства, в заведения, гумаджийници, автомовки и какво ли още не. А даже и да бъдеш комисионер на потреблението на хората, които ти си регистрирал. Минимална инвестиция, която се избива за 1 месец, а възможността за израстване е много сериозна.
А най-вече напълно иновативна идея, която се харесва на все повече хора.
Ако на някой му е любопитно, да ползва Л.С.
Много успехи!
Jeep-че, Борка, това сме го бистрили и него :
http://www.forum.karierist.com/viewtopic.php?t=235
Lyoness (Лайънес) Loyalty Program Members
Има и други подобни програми за лоялни членове/партньори с различни мащаби и граници от между фирмени до международни такива.
Също така авиокомпаниите имат добре разработена схема за лоялни клиенти Air Miles.
Както и 40 процента от всички издатели на кредитни карти Visa и MasterCard работят с програми за лоялност директно обвързани с техните предложения за издаване на кредитни карти.
Както и във Великобритания още в далечната 2002 година (когато живеех там) стартира Британският вариант на Air Miles а имено Nectar. Когато гиганта Sainsbury’s (една от големите хранителни вериги в UK http://www.sainsburys.co.uk )преминава на програмата на Nectar за сметка на Air Miles, основният им конкурент в бизнеса с хипермаркети, Tesco(друга подобна верига с огромни мащаби на острова http://www.tesco.com/), незабавно се включва в програмата на Air Miles. COLLOQUY изчислява, че десетки хиляди клиенти на Sainsbury’s са решили да пазаруват в Tesco в следствие своята пристрастеност към събиране на въздушни мили.
За разлика обаче от Lyoness (Лайънес) Loyalty Program Members те самите вериги си разработват тези програми с партньорство с още няколко фирми и директно ги разпространяват и предлагат на вече утвърдените си клиенти и партньори БЕЗ ПОСРЕДНИЦИ ! Така и те самите са по-гъвкави и по-прозрачни и по защитени от евентуални гафове и съдебни спорове !
Общо взето в развитите икономики има все по малко посредници.Например като използването за щяло и нещяло на нотариуси.Там може да си купиш автомобил за няколко минути,попълвате едни формуляри всеки си взима неговия отрязък и го праща по пощата до техния КАТ.До няколко дни автомобила се отписва от името на продавача и се записва на името на купувача като му се издава талон на негово име и то напълно безплатно и без да се губи време,нерви и пари...
А и повечето големи хранителни вериги и в Бг. се усетиха и си направиха карти където се натрупват точки и се генерират бонуси и отстъпки на база направени покупки за определен период.Дори някой направиха една карта с 5-6 под карти за цялото семейство Примерно подобна схема имат Виваком те дават на служителите си валчери с които могат да пазаруват за 50-100+ лв. в определени вериги магазини и тн...
А за останалите продукти като екскурзии и услуги сайтовете за групово пазаруване заемат сериозен пазарен дял и са в пряка конкуренция с тези програми за лоялност.Само дето са безплатни и необвързващи с нищо !
Както и да е докато и ако ви носи някакъв профит ползвайте ги
Със здраве
P.S. Само това с
не ми харесваjeep0700 написа:Минимална инвестиция, която се избива за 1 месец...
Разкажи какво се случи с твоите начинания и идея относно парцела до гребната база в Пловдив.Искаше да правиш детска градина,склад,заведение,едно фамилна къща,архитекти, проектанти търсеше какво се случи в крайна сметка ?!?
Успех