Страница 1 от 1

Американски препарат за сухо измиване на автомобили

МнениеПубликувано: 02 Сеп 2009, 22:37
от valrm
Здравейте,

Наскоро станах дистрибутор на уникален американски препарат за сухо измиване. За съжаление обаче продажбите в БГ не вървят. Оказва се че много от хората се страхуват да не си одраскат боята на колата, въпреки гаранциите които даваме, че това няма да се случи. Бихте ли дали някакви съвети?

Сайта е www.chistoavto.com.

МнениеПубликувано: 18 Юни 2010, 16:34
от marin_s
Аз бих ти дал съвет ако наистина е качествен продукта да се опиташ да промениш мисленото на клиентите си че това е продукт които наистина е качествен. Как? Аз ако бях на твое място бих демонстрирал върху моя кола деректно пред тях .Бих ги накарал сами да тестват продукта безплатно и да сравнят с измиването с вода. Можеш да изтъкнеш ,че ще спести огромни разходи от вода, защото се плащат големи разходи за вода.Бих презентирал продукта в големи градове кадето хората живеят в блокове и нямат достъп до вода а не им се ходи до автомивка.

МнениеПубликувано: 19 Юни 2010, 11:39
от berov
Авто-клубовете коментират тази тема. Повечето от собствениците на автомобили са на мнение, че най-добрия вариант е безконтактното измиване - по-малко се драска. Други предпазват лака на автомобила, като я почистват с чета с дълги косми. Трети - не позволяват друг да им мие автомобила (аз съм от тях ... винаги после трябва да довършвам). След всичко това, дори и като демонстрация да напръскаш калната кола, да лепнеш парцала отгоре и да започнеш да търкаш - поне на 50% от гледащите ще им се изправят косите. От друга страна ... информацията в сайта за този препарат е малко, което също ме съмнява.
Намери верния път да го наложиш - обясни подробно какво прави, какви са плюсовете, минуси ... ако има, как се работи с него, демонстрация. Запознай се перфектно с препарата, за да можеш да отговаряш на всякакви въпроси.

МнениеПубликувано: 28 Авг 2010, 20:08
от Mockingbird_m
Нуждаеш се от реклама.. Когато е нещо непознато, никой не иска да опита.. Когато хората са чели за него или са го видяли на реклама, билборд или по телевизията си казват "Защо да не опитам?" А ако наистина продукта ти е добър, значи след това определено ще се върнат :)