Здравейте,
Изпаднал съм в ситуацията, която е доста комплексна. Отговарям за екип от 10тина човека с които в общи линии нямам проблеми. Само с един от тях. Проблема се състои в това, че човека просто прекарва голяма част от работното си време занимавайки се с лични неща (ICQ, Skype с приятели, проверка на лични сайтове и т.н.). И като капак на всичко не може дори да си смята почивки. Напоследък закъсненията му станаха сериозни, а това ще афектира на целият екип тъй като не може един да прави каквото си иска, а другите да спазват правилата. Говорил съм с него, но той явно не осъзнава че личните му неща вече отнемат едва ли не 50% от работното му време. Колкото повече се опитвам да му покажа че не е правилно да ползваш 2ч обедна почивка, винаги има някое обяснение за това. И към края на деня се наваксват около 30мин, но определено не може да се каже, че е извършена полезна дейност през тях. Обмислям какъв да бъде следващият подход към него, за да може да го насоча към правилният път. Опитвам се и да му помагам с проектите да обръщам внимание, но според него те си вървят както трябва, а те на края на срока за изпълнение са на 1/3. Ако някой има полезни съвети за това положение, да ги дава. Аз малко се изчерпих вече.
П.С. Знам, че налагането на глоби, не води до нищо добро, но обмислям този вариант, тъй като шефа ми диша във врата за неефективността на този човек, а аз не мога да намеря начин да го вкарам в пътя.