Административен Асистент

Предлагане и търсене на работа. Обучение и курсове. Оферти, услуги, помощ за бизнеса и др.

Административен Асистент

Мнениеот Liliya » 14 Ное 2014, 11:52

Ако за Вас административната работа е предизвикателство и удоволствие, ако сте добре организиран и имате енергията и спокойствието да работите едновременно по много и разнообразни проекти, то ние можем да Ви го предложим.

Нашият клиент е изцяло българска компания –лидер в производството и продажбата на високотехнологични машини в областта на хранително-вкусовата промишленост, търсим да назначим

Административен Асистент

На тази позиция от Вас ще очакваме да оказвате ценна подкрепа на екипа на компанията при организирането на ежедневната работа на отделите и при реализирането на всички текущи проекти.
На тази позиция Вие също ще:

• Посрещате клиенти, партньори, доставчици, посетители на компанията
• Приемате и разпределяте телефонните разговори и кореспонденцията, активно подпомагате комуникацията във фирмата
• Водите бизнес кореспонденция на български и английски език
• Организирате срещи, графици, пътувания
• Подготвяте и оформяте административни документи
• Организирате архивирането на документация, свързана с административния отдел
• Отговаряте за подготовката на участието на компанията в панаири и изложения на локално, национално и международно ниво
• Поддържате и следите за наличието на офис консумативи

Нашите изисквания:
• Свободно владеене на английски и руски език
• Умения за работа с офис пакета на MS Office
• Отлични комуникативни и организационни умения
• Проактивност, приветливост
• Адаптивност към екип и работна среда

Компанията предлага отлична възможност за работа в модерна и динамична бизнес среда, мотивиращо
възнаграждение, обвързано пряко с резултатите.

Moля, кандидатите, които отговарят на посочените изисквания да изпратят автобиография на български и/или англисийски език, придружена от актуална снимка чрез бутона „Кандидатствай по тази обява”.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално. Поради големия брой кандидатури, които получаваме, ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 1504/ 29.08.2012 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 29.08.2017 г.
Liliya
Активен кариерист
Активен кариерист
 
Мнения: 39
Регистриран на: 09 Мар 2011, 12:18


Назад към Малки обяви

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта