Консултант обслужване на клиенти с френски език (половин или пълен работен ден)
Ние сме българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешките ресурси.
Ако сте проявали интерес към нашата обява, най-вероятно вече сте наясно, че в момента на пазара ни труда е особено полезно да владееш френски език. Ако искате да направите най-добрия избор в кариерата си и да получите качествено и професионално консултиране, то доверете се на Easy Consult. Ние знаем къде плащат най-добре, къде условията са най-приемливи, и къде възможностите за развитие са най-добри.
Изисквания:
- Ако предпочитате да закусвате кроасан и кафе със сутрешната газета (вместо баничка с боза)?
- Ако общувате често с приятели от Франция (на френски, не на български)?
- Ако искате да станете член на френската съпротива (гледали сте 'Allo'Allo)?
...
- Ако сте забелязали, че френско-говорящите специалисти са спешно-търсени на пазара на труда;
- Ако се чудите къде да продължите професионалното си развитие с френски език;
- Ако разбирате каква е разликата между Customer Care Specialist with French, Customer Service Associate with French, Call Center Agent with French и Client Support with French;
...то много компании, наши клиенти, искат да работите за тях.
Отговорности:
- Професионално отношение в международна среда;
- Писмена и телефонна кореспонденция с корпоративни клиенти;
- Следване на стриктни процеси на работа и високи стандарти на обслужване.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 1504/ 29.08.2012 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 29.08.2017 г.
Месторабота: София