Страница 1 от 1

DMS

МнениеПубликувано: 04 Юли 2008, 17:56
от ehriz
Свалено от http://www.dmsbg.com/about_dms.php
DMS е регистрирана търговска марка, разработена за първи път в Чехия в партньорство от Чешкия дарителски форум, Vodafone, Telefonica и T-Mobile в Чехия. DMS се осъществява в България от Български дарителски форум и Фондация "Помощ за благотворителността в България". Този партньорски проект предоставя възможност за дарения чрез SMS на абонати на GLOBUL, vivatel и M-Tel в България. DMS има следните предимства:
• гарантира предоставянето на обратна връзка на дарителите за набраната сума и изразходваните средства;
• предоставя на легитимни неправителствени организации и публични институции в България възможност да набират средства с благотворителна цел;
• предоставя възможност за набиране на средства на физически лица, които имат нужда от средства за лечение, независимо от възрастта;
• въвежда единни критерии за достъп на организациите, институциите и физическите лица;
• налага единен номер за всички благотворителни кампании и за всички участващи мобилни оператори;
• налага единна цена на дарителския SMS, еднаква за всички кампании и участващи оператори. Всеки изпратен SMS на номер 17 777 ще бъде таксуван с 1,20 лв. с ДДС;
• гарантира прозрачност и отчетност на кампаниите чрез централен информационен портал;
• дава възможност за извършване на кампании за набиране на средства през цялата година.
Всички финансови постъпления се превеждат на кампанията, за която са предназначени, с изключение на невзетите плащания и административните разходи по проекта, които не надвишават 10% . Административните разходи по проекта включват:
• поддръжка на Интернет портала на DMS;
• изготвяне и разпространение на рекламни материали, които обясняват механизма на DMS и предоставят информация на дарителите за активните кампании;
• осигуряване на консултация от специалисти за популяризирането на кампаниите;
• обучения по комуникация и провеждане на благотворителни кампании за организациите, които участват с кампании в DMS;
• поддръжка на SMS номера;
• изготвяне на подробни отчети за финансовите постъпления;
• банкови такси;
• подкрепа за кандидатстващите кампании в подготовката на документи и план за популяризиране;
• проверка на кандидатурите на кампаниите на организации и физически лица;
• проверка на отчетите за изразходени средства на кампаниите и публикуването им на Интернет портала на проекта.