НЕВИДИМАТА ЗЛАТНА МИНА НА МРЕЖАТА
Когато някой купи нещо от вас и остане доволен от безупречните ви услуги, той се превръща във ваш клиент. Точно тук е скрита невидимата златна мина. Вашият клиент е склонен да купува отново и отново от вас, защото се е уверил във вашата солидност и почтеност. Този клиент се чувства добре с вас, защото вече не питае съмнения към вашата личност, към вашия бизнес. Той, казано другояче, ви има ДОВЕРИЕ. Това е много, много важно, защото доверието продава стоката, а не толкова цената и качеството!
Не е необходимо да впечатлявате и съблазнявате клиента си с пъстри картинки и бляскава графика. Той е достатъчно впечатлен от вас.
Вашите клиенти са склонни да закупят повторно нещо от вас, затова е много важно да не ги „изпускате от очи”. В маркетинга има едно златно правило: „Парите са в списъка!” Кой списък ли? Списъкът на вашите клиенти. Защото е много по- лесно да продаваш на постоянни клиенти, отколкото да търсиш нови в безбрежния свят на Интернет.
Затова е много важно за всеки Интернет бизнес да притежава списък на постоянните си клиенти с необходимата контактна информация за тях. Така можем да продаваме, продаваме, продаваме... Отново и отново. Точно това е „невидимата златна мина”, която много, ама страшно много бизнесмени не забелязват. Дали и вие сте между тях?...
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ