Вероятно си прав, човек си мисли доста неща преди да си е направил проучването и равносметката. Мисля, че минахме(ние сме екип от 2-ма) през този период..... нормалния ход на една бизнес идея, а именно:
1. формулирахме самата идея - същност, клиенти/потребители, конкуренция.
2. предимстава недостатъци, възможности и заплахи
3. маркетингово проучване и маркетингов план.
4.план на приходите и разходите...план на паричния поток.
(ако пропускаме нещо важно ни кажете)
Трупаме сведения все още обмисляме внимателно нещата.
Трябва да ви кажа, че се простихме с доста от първоначалните си илюзии в хода на тези 4-ти точки. Оказа се наистина, че не сме толкова уникални колкото си мислим и имаме много повече работа от колкото си представяхме. Ама какво по-хубаво от това да знаеш в действитъелност къде се намираш и какво точно ти предстои.
А и толкова много полезни съвети получих от вас тук....