ИНОВАТИВНИ РЕКЛАМНИ ТЕХНИКИ
За да създадете ИДЕАЛНАТА промоция, ИДЕАЛНАТА рекламна кампания, вие трябва да експериментирате с различни начини и форми на изразяване. Трябва да напипате езика и тона, които дават най- добри резултати.
В маркетинга има някои нови измерения, които засега смущават преди всичко боязливите некадърници. А боязливи некадърници у нас дал Господ. С лопата да ги ринеш. Само от липса на некадърници не можем да се оплачем в България. Но това е друга тема….
Златното правило на рекламата до неотдавна гласеше: „Бъди оригинален, бъди уникален!” Но тъй като мнозина се придържаха към него, то се поизтърка от употреба.
Това наложи някои промени. Много знаменитости се прочуха, придържайки се към новите, иновативни измерения на маркетинга. Те шокират мнозина, но това си остава за тяхна сметка. Промяната се свеждаше до следното: сега вече успешната рекламна стратегия изисква да бъдеш противен, да бъдеш отвратителен дори. И по този начин да се отличаваш от безличната тълпа.
Така се наложиха „Ролинг Стоунс”, „[цензура] пистълс”, Хауърд Стърн, Парис Хилтън... У нас по този начин се прочу проф. Вучков. Често казано, така популяризирах и аз моите 4 комерсиални сайта.
Мнозина ми се разсърдиха, побесняха, озверяха дори, но резултатите са налице: днес всичките ми сайтове са на челни позиции в Google!
Това, разбира се, не чак толкова важно. Това не е всичко. Google ни предоставя в крайна сметка САМО ЕДНА форма за безплатна реклама. Далеч по- важно е, че тези мои сайтове ми носят пари, сериозни пари! Казано другояче, тази рекламна стратегия РАБОТИ!
Ето това не могат да проумеят стотиците нещастници, които се занимават със SEO. Няма лесни пари в Мрежата! САМО с някакво си SEO пари не се печелят! ЕДИНСТВЕНИЯТ КРИТЕРИЙ за функционалността на един сайт са ФИНАНСОВИТЕ ПОСТЪПЛЕНИЯ от него!!!
Какво излиза? Излиза, че е добре, ако си добър, но още по- добре е ако си лош...
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ