ЛЕСНА РАБОТА
Мисля, че Марлон Сандърс не се нуждае от представяне, но за най- невежите ще кажа само това: Сандърс е пионер на Интернет бизнеса. Той е създателят на комерсиалния мини сайт. От 1994 година досега Марлон Сандърс продаде чрез своите комерсиални сайтове стоки за повече от 1 МИЛИАРД долара! Да се вслушаме в неговите съвети:
“Интернет бизнесът прилича на риболова.
Правилата на риболова са прости и лесни:
1. Хвърляйте въдицата си там, където има риба!
Не можете да уловите риба в празни водоеми. Не можете да продадете стоки на клиенти, които не съществуват.
2. Ловете рибата със стръвта, на която тя кълве!
Не можете да уловите риба със стръв, която рибата не харесва.
3. Всичко зависи от стръвта, т. е. от презентацията!
Стръв е всичко онова, което привлича посетители към вашия сайт.
Презентацията е начинът, по който хвърляте стръвта си на рибата. В Интернет бизнеса тази роля играе текстът на вашия сайт.
„Кукичката” е вашата оферта, причината за покупката.
Всичко това не е сложно. Има различни групи от хора. Тези хора имат определени интереси, желания и проблеми. Вие трябва да разберете, какво искат отделните групи от хора и да им го предложите. По този начин ще разрешите техните проблеми.
Вашият водоем е вашият източник на трафик: търсачки, афилиирани програми, обяви и реклами в електронни сайтове и издания, корегистрации, статии в електронни издание и т. н.
За да спечелите пари, вие трябва да откриете водоема. Казано другояче, вие трябва да си набавите източник на трафик или няколко такива.
Чак след това съставете текста на вашия сайт.
След това го поставете в сайта си.
След това направете офертата си.
Най- важен е източникът на вашия трафик.
Следващият по важност елемент е текстът на вашия сайт.
Всичко това е много, много просто.
Останалото е декорация…”
АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ