Ние сме българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешки ресурси. Работата ни се основава на разрешение № 229 от 23.08.2004г. за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, издадено от Министерство на труда и социалната политика.
Нашият клиент, водеща мултинационална компания, желае да наеме за свой мащабен проект:
Координатор с Немски език (възможности за 4, 6 и 8 часов работен ден)
Изискванията ни към Вас са:
• Отлично владеене на Немски език;
• Работно ниво на Aнглийски език;
• Отлични комуникативни умения и умения за работа в екип;
• Технически познания и опит – не са задължителни, ще се считат за предимство;
• Oтговорност към задълженията и поставените цели.
Основните Ви задължения ще бъдат:
• Приемане на запитвания и консултиране на немскоговорящи клиенти;
• Осигуряване на своевременна помощ по телефон или чрез имейл;
• Пренасочване на обаждания към други отдели в компанията;
Предлагаме Ви:
• Работа на 4, 6 или 8 часа;
• Атрактивно стартово възнаграждение;
• Входящо обучение;
• Отлична възможност за старт на Вашата кариера;
• Приятна работна атмосфера в екип от професионалисти;
Можете да кандидатствате за позицията като изпратите своята актуална автобиография на следния имейл адрес: aleksandar.georgiev@easyconsultbg.com
Телефон за контакти: 0888 585 003
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 792/ 23.08.2007 валиден до
23.08.2012 г. за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.