Нашият клиент – елитен италиански ресторант – търси отговорни, динамични и организирани хора за длъжността:
Помощник сервитьор (сутрешни смени от 06:00 до 11:30ч.)
Основни отговорности:
• Вежливо посрещане и експедитивно обслужване на гостите на заведението;
• Поддържане на отличния търговски вид на обекта;
• Съблюдаване етикета на сервиране, подмяна на покривките на масите, кърпите за сервиране и салфетките;
• Отсервиране на употребените прибори и посуда незабавно след тяхното освобождаване;
• Оказване на съдействие на колегите в случай на необходимост;
Основни изисквания:
• Отлични комуникативни умения и професионално отношение към гостите на ресторанта;
• Опит на подобна позиция ще се счита за сериозно предимство;
• Добро владеене на английски език;
• Сериозно и отговорно отношение към поетите задължения;
• Отлична дисциплина;
• Организираност и желание за работа;
• Умения за самостоятелна работа и работа в екип.
Предложението:
• Мотивиращо възнаграждение
• Работни смени – 6 дни в седмицата; сутрин (от 06:00ч. до 11:30ч.)
• Работа в елитен ресторант на комуникативно място в София
• Осигурен транспорт - сутрин
Aко смятате, че отговаряте на изискванията на нашия клиент, можете да изпратите актуална автобиография и снимка на имейл: plamena.tsvetanova@easyconsultbg.com като посочите референтния номер на позицията (WSS).
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално.
Поради големия брой кандидатури, които получаваме, ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 792/ 23.08.2007 г., валиден до 23.08.20012г. за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.