Нашият клиент е производствена компания, която търси да назначи:
СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР ЗА СТАРА ЗАГОРА
Изисквания:
- Висше техническо образование по информационни технологии; инженер по компютърни системи, електроника или информатика, степен магистър;
- Професионален опит в тази област с Windows 95/98/2000, NT, UNIX, администрация на база данни, отлично познаване на потребителски софтуер и работа с мрежи;
- Владеене на чужди езици: английски език, позволяващ свободна комуникация и работа с компютърна литература.
- Личностни изисквания към изпълнителя и поведенчески характеристики: Емоционална устойчивост, тактичност, комуникативност, самостоятелност, организираност, отговорност, творчество и инициативност, лоялност, честност.
- Умения за работа в екип.
- Умение за поемане на лична отговорност.
- Професионални сертификати, необходими за работа със съответния софтуер и хардуер.
- добро познаване на възможностите на информационната система;
- Оперативност, надеждност и липса на грешки при работата на информационната система;
- Наличие на нови и адекватни предложения за усъвършенстване и актуализация на софтуера и хардуера;
Вашите задължения ще са свързани с това да отговаряте на потребностите от поддръжка и контрол на информационните системи.
Задължения:
1. Извършва контрол и отстраняване на проблеми при работата на информационните системи.
2. Работи по конфигурирането и поддържането на сървърите на фирмата.
3. Следи за постигането на оптимална конфигурация.
4. Администрира хъбовете.
5. Следи за наличието на излишен или стар софтуер и го деинсталира.
6. Редовно проверява log-овете и ресурсите, следи за проблеми или потенциални проблеми със софтуера или хардуера.
7. Рапортува при необходимост от нов хардуер или проблеми, които не може да разреши сам.
8. Следи за коректната работа на информационната система.
9. Дава предложения за подобряване работата на информационната система и сам или с външен партньор ги разработва.
10. Обучава оторизирания персонал да работи със средствата на информационната система.
11. Следи за актуалността на антивирусния софтуер и редовно го обновява.
12. Следи за успешността на направените ежедневни архиви на базата данни.
13. Изготвя месечни отчети за оборот, доставки, наличност и ги предава в счетоводството.
14. Изготвя нестандартни справки от базата данни за специфични нужди на ръководството.
15. Следи за наличието на консумативи за периферията и при необходимост изготвя заявки за закупуването им.
16. Поддържа архив от документацията на софтуера и хардуера в удобен за употреба вид.
17. Съхранява електронните носители.
18. Пише документация за описаните дейности.
19. Участва в изготвянето на вътрешни правила за работа с информационната система и наличния софтуер и хардуер.
Фирмата предлага:
- Дългосрочни трудови отношения;
- Мотивиращо заплащане;
ЗА ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ: 0897873444 БОЯНА СТОЯНОВА
Одобрените кандидати ще бъдат разгледани при строга конфиденциалност и ще бъдат поканени при първа възможност.
При проявен интерес, моля изпратете актуална автобиография със снимка на имейл jobs@solohr.biz или чрез скайп: Solo_HR_Consulting
Лиценз № 976, валиден от 18.08.2008 г. до 18.08.2013 г.